ОмскАвтоСклад

Чепільська сільська рада Балаклійського району

рішення виконкому № 7

Рейтинг:   / 0
ПлохоОтлично 

 

 
 


                                                                                                                                                

У  К  Р  А  Ї  Н  А

ЧЕПІЛЬСЬКА   СІЛЬСЬКА     РАДА

БАЛАКЛІЙСЬКОГО РАЙОНУ     ХАРКІВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

вулиця Миру,48 село Чепіль Балаклійського району Харківської області 64280 тел/факс (057-249) 67535

 

ВИКОНАВЧИЙ   КОМІТЕТ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 «26»  лютого  2018 року                                                                                  7

 

       Про   організацію громадських робіт

       та інших робіт тимчасового характеру

       по Чепільській сільські раді у 2018 році

        

          Відповідно до ст.. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 27.05.97 р. № 280 97/ВР, ст.. 31 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2013 № 5067-УІ, Порядку організації громадських  та інших робіт тимчасового характеру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 175, з метою додаткового стимулювання мотивації до праці, матеріальної підтримки, зареєстрованих безробітних, осіб які перебувають на обліку в територіальному органі Державної служби зайнятості у районах, містах, районах у містах як такі, що шукають роботу, працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції, виконком Чепільської сільської ради

 

в и р і ш и в:

  1. Організувати у 2018 році за участю Балаклійського районного центру зайнятості на підприємствах, в установах та організаціях  комунальної форми власності громадські роботи та інші роботи тимчасового характеру, які повинні мати суспільну корисну спрямованість, відповідати потребам територіальної громади та сприяти її соціальному розвитку.
  2. Виділити кошти з місцевого бюджету в сумі 16000,00 тис. грн. для фінансування організації громадських робіт, рівними частинами пропорційно сумі витрат на їх організацію за рахунок коштів місцевого бюджету та Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
  3. Затвердити перелік видів громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру. (Додаток № 1)
  4. Визначити, що громадські роботи та інші роботи тимчасового характеру повинні проводитись виключно на спеціально створених для цього тимчасових робочих місцях.
  5. Затвердити перелік підприємств, установ та організацій комунальної  форми власності, за участю яких планується організація громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру. (Додаток № 2)
  6. Рекомендувати Балаклійському районному центру зайнятості укласти договори на проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру з підприємствами, установами і організаціями, які потребують залучення додаткової робочої сили на виконання цих робіт, та здійснити направлення незайнятих громадян на різних категорій зайнятого населення, за їх згодою.
  7. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

              Сільський голова:                                                                                       Панова Н.І.

  

 

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

  

 

    

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

        

 

 

 

 

 

 

 

   

    

   

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

 

     

 

           

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                    

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                     

                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      .